Шановні колеги! 10 квітня 2016 року семінар завершив роботу. Щиро вдячна всім, хто взяв у ньому участь. Матеріали семінару залишаються у вільному доступі. (Автор блогу не несе відповідальності за зміст поданих матеріалів)

понеділок, 14 березня 2016 р.

З досвіду роботи Черняк Г.Г. (Великовисківська ЗШ І-ІІІ ст.)

6 коментарів:

  1. Здоров'язбережувальні технології не є чимось невідомим, таємним, чудодійним. Грамотно складений розклад уроків, використання вчителями на уроках та на перервах прийомів рухової активності, нейтралізації стресів, організації гарячого харчування, зв'язок навчального матеріалу з життям, озброєння учнів валеологічними та екологічними знаннями - це повсякденна діяльність школи.
    Увага до питання здоров'я школярів суттєво зросла , і сьогодні ця проблема стоїть дуже гостро. За останнє десятиріччя чітко спостерігаються такі фактори, які впливають на стан здоров'я учнів, а саме: зростання навчального навантаження, вільний час діти все більше проводять за переглядом фільмів, за комп'ютерними іграми. Усе це призводить до гіподинамії, порушення постави , порушення зору. Завдання ж школи - зберегти, зміцнити здоров'я учнів, сформувати в них відповідальне ставлення до власного здоров'я. Тому актуальним є питання впровадження здоров'язбережувальних технологій.
    Впровадження здоров'язберігаючих технологій потребує від учителя, по-перше, не допускати перевантаження учнів, визначаючи оптимальний обсяг навчальної інформації й способи її надання, враховувати інтелектуальні та фізіологічні особливості учнів, індивідуальні мовні особливості кожного учня. Намагатися планувати такі види роботи, які сприяють зниженню втоми. Здоров'язберігаючі технології передбачають : зміну видів діяльності, чергування інтелектуальної , емоційної, рухової видів діяльності; групової й парної форм роботи, які сприяють підвищенню рухової активності , вчать вмінню поважати думки інших, висловлювати власні думки, правилам спілкування; проведення ігор та ігрових ситуацій, нестандартних уроків, інтегрованих уроків.
    Дякую за увагу. Дякую за презентацію роботи!

    ВідповістиВидалити
  2. У сучасному суспільстві здоров’я особистості визначається як найвища людська цінність, оскільки
    воно є головним показником його цивілізованості та ефективної діяльності. У даному контексті важливою проблемою постає збереження та зміцнення здоров’я дітей – майбутнього держави. Однак збереження здоров’я людини залежить, насамперед, від її дбайливого ставлення до власного організму, здорового способу життя, правильного харчування тощо. Навчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров’я – одна з найважливіших проблем сучасної школи. Переглядаючи презентацію Галини Григорівни, стає зрозумілим, що велика увага в її діяльності приділяється впровадженню здоров^язберігаючих технологій в системі:фізкультхвилинки, ігрові моменти,казкотерапія,звукова гімнастика,мнемотехніка,ранкові зустрічі, уроки у природі та ін.Особливо зацікавила квіткотерапія.
    Дякую за цікаві ідеї. Бажаю Вам успіхів і творчої наснаги.
    З пов. Діхтяренко Л.В.

    ВідповістиВидалити
  3. Аналіз стану здоров'я школярів свідчить про необхідність активного використання здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховному процесі загальноосвітніх шкіл. Зміст здоров’язберігаючих технологій вельми різноманітний і включає заходи, які направлені на збереження основних складових здоров'я учнів, головним чином на фізичне здоров'я. Ефективність використання здоров’язберігаючих технологій залежить від професійної підготовленості педагогів. З презентації видно, що це постійна, кропітка робота вчителя, яка заслуговує на велику подяку від дітей і їх батьків, адже саме від такої роботи педагога і залежить здоров'я дітей. З повагою Поліщук В.В.

    ВідповістиВидалити