Шановні колеги! 10 квітня 2016 року семінар завершив роботу. Щиро вдячна всім, хто взяв у ньому участь. Матеріали семінару залишаються у вільному доступі. (Автор блогу не несе відповідальності за зміст поданих матеріалів)

понеділок, 14 березня 2016 р.

З досвіду роботи Ценцури Т.І. (Паліївська ЗШ І-ІІІ ст.)

1клас
Урок письма з використанням здоров'язберігаючих технологій

15 коментарів:

  1. В цьому навчальному році я теж працюю з першокласниками. Я впевнена, що створюючи на уроці " цікавинки", змінюючи форми роботи, використовуючи різні прийоми та педагогічні техніки, ми зможемо зменшити навантаження на учнів. Мої першачки теж дуже люблять віршовані фізхвилинки, фізхвилинки під музику, гімнастику для очей, пальчиків.Я використовую проектор, тому застосовую ІКТ на уроках, що надає можливість активізувати дітей, надати уроки яскравість. Дякую за урок!

    ВідповістиВидалити
  2. Чепляка Ольга Василівна15 березня 2016 р. о 12:39

    Урок цікавий. Використані різні прийоми та форми роботи, зокрема вправи для язика, губ, які цікаві й корисні для учнів. Дуже цікава віршована фізкультхвилинка. Дякую Вам за урок. Творчого натхнення!

    ВідповістиВидалити
  3. Урок дуже вдало побудований. Адже доров'язберігаючі технології передбачають : зміну видів діяльності, чергування інтелектуальної , емоційної, рухової видів діяльності; групової й парної форм роботи, які сприяють підвищенню рухової активності , вчать вмінню поважати думки інших, висловлювати власні думки, правилам спілкування, проведення ігор та ігрових ситуацій це все присутнє на вашому уроці. Урок дуже сподобався.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вам за коментарій! Бажаю Вам творчого натхнення!

      Видалити
  4. Урок дуже цікавий, вдало побудований. Цікаві вправи для губ,язика. Використані ігри,які дуже цікаві для дітей. Дякую Вам за урок!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую за розробку уроку читання у 1 класі.Урок побудований в ігровій формі.Спостерігається зміна видів діяльност. Педагог використовує корисні і цікаві артикуляційні вправи для губ, язичка, фізкультхвилинки у віршованій формі, створення позитивної атмосфери на уроці. Впровадження здоров'язберігаючих технологій потребує від учителя, по-перше, не допускати перевантаження учнів, визначаючи оптимальний обсяг навчальної інформації й способи її надання,враховувати інтелектуальні та фізіологічні особливості учнів, індивідуальні мовні особливості кожного учня.
    Намагатися планувати такі види роботи, які сприяють зниженню втоми.Здоров'язберігаючі технології передбачають: зміну видів діяльності, чергування інтелектуальної ,емоційної, рухової видів діяльності; групової й парної форм роботи, які сприяють підвищенню рухової активності, вчать вмінню поважати думки інших, висловлювати власні думки, правилам спілкування; проведення ігор та ігрових ситуацій.Всі ці форми і методи роботи передбачені на Вашому уроці.
    Дякую за роботу. Бажаю Вам успіхіву подальшій роботі.

    ВідповістиВидалити
  6. Гарний урок. Вдало підібрані форми та методи роботи.Вдячна вам за цікавий урок. Творчості Вам і натхнення!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вам за коментарій! Вам бажаю творчого натхнення!

      Видалити
  7. Валентина Скрипніченко22 березня 2016 р. о 18:47

    Сучасний урок має бути здоров'язберігаючим, спрямованим на формування позитивної мотивації до навчання. Саме таким був Ваш урок навчання грамоти. Цікавий, творчий, розвиваючий. Бажаю Вам успіхів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вам за коментарый!Бажаю Вам творчого натхнення!

      Видалити
  8. Саме таким,цікавим для дітей має бути урок у 1 класі. Дякую Тетяні Іванівні за гарний урок та кропітку працю - адже урок потребував великої підготовки. Бажаю успіхів у роботі та міцного здоров'я!

    ВідповістиВидалити