З Ганною Вікторівною працюю в одному навчальному закладі.В нашому закладі впровадження здоров'язберігаючих технологій відбувається в комплексі: використання прийомів рухової активності учнів, озброєння школярів валеологічними і екологічними знаннями,грамотно побудований розклад уроків, організація гарячого харчування , дотримання санітарно-гігієнічних норм, медичний огляд та щеплення учнів та ін. Адже завдання школи –зберігати, зміцнити здоров'я учнів, сформувати в відповідальне ставлення до власного здоров'я.Аналізуючи роботу Ганни Вікторівни, стає зрозумілим, що педагог приділяє велику увагу впрвадженню здоров'язберігаючих технологій.Це і ранкова гімнастика, і ігрові моменти під час проведення уроків, і фізкультхвилинки, і рухливі ігри на перервах та ін. Дякую за матеріали.Бажаю Вам успіхів у вашій роботі. З пов.Діхтяренко Л.В.
З Ганною Вікторівною працюю в одному навчальному закладі.В нашому закладі впровадження здоров'язберігаючих технологій відбувається в комплексі: використання прийомів рухової активності учнів, озброєння школярів валеологічними і екологічними знаннями,грамотно побудований розклад уроків, організація гарячого харчування , дотримання санітарно-гігієнічних норм, медичний огляд та щеплення учнів та ін. Адже завдання школи –зберігати, зміцнити здоров'я учнів, сформувати в відповідальне ставлення до власного здоров'я.Аналізуючи роботу Ганни Вікторівни, стає зрозумілим, що педагог приділяє велику увагу впрвадженню здоров'язберігаючих технологій.Це і ранкова гімнастика, і ігрові моменти під час проведення уроків, і фізкультхвилинки, і рухливі ігри на перервах та ін.
ВідповістиВидалитиДякую за матеріали.Бажаю Вам успіхів у вашій роботі.
З пов.Діхтяренко Л.В.