Шановні колеги! 10 квітня 2016 року семінар завершив роботу. Щиро вдячна всім, хто взяв у ньому участь. Матеріали семінару залишаються у вільному доступі. (Автор блогу не несе відповідальності за зміст поданих матеріалів)

понеділок, 14 березня 2016 р.

З досвіду роботи вчителів Паліївської ЗШ І-ІІІ ст.

Фізпауза № 1

2 коментарі:

  1. Одним із видів роботи, щодо збереження і зміцнення здоров'я учнів є проведення фізичних хвилинок.Переглянула ваші презентації. Вдячна за роботу. Можу сказати, що в нашому Смолінському НВО вчителі початкових класів звертають велику увагу на попередження втомлюваності дітей.Здоров'язбережувальні технології, про які ми сьогодні говоримо, не є чимось невідомим.Здоров'язбережувальні технології об'єднують у собі всі напрямки діяльності загальноосвітнього закладу, спрямовані на формування , збереження й зміцнення здоров'я учнів:
    • Сприятливі умови навчання (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання і виховання);
    • Оптимальну організацію навчального процесу (відповідність до вікових, статевих, індивідуальних особливостей і гігієнічних норм);
    • Повноцінний і раціонально організований руховий режим.

    Навчальні кабінети в закладі укомплектовані шкільними меблями, батьки купили нові дошки. Класні керівники провели маркеровку парт. Слідкують в закладі за нормами розташування меблів у класних кімнатах. Для профілактики порушень постави не рідше ніж двічі на рік (згідно нормативному докуиенту), школярів пересаджують.Для освітлення класних кімнат батьківськими комітетами закуплено відповідну кількість ламп, що покращило показники відповідності нормам освітлення. Забезпечення оптимального температурного режиму в класних кімнатах в зимовий період задовільне.У режимі роботи навчального закладу у 2014-2015, 2015-2016 н.р. відбулися зміни не на користь учнів. Так учні залишились без осінніх канікул. А розпочавши ІІ семестр пішли відразу на карантин.
    Розклад уроків учнів початкових класів враховує оптимальний розподіл навчального навантаження в межах тижня, а також правила чергування протягом дня й тижня предметів природничо-математичного й гуманітарного циклів із уроками музики, образотворчого мистецтва, трудового навчання, основ здоров’я, фізичної культури; враховує динаміку розумової працездатності учнів протягом дня. Тривалість перерв між уроками: дві перерви по 20 хв, 2 - по 15 хв.
    Під час перерв в осінній та весняний періоди організовується перебування учнів на свіжому повітрі.На перервах учні грають в рухливі ігри.
    Для профілактики стомлюваності, порушення статури, зору учнів на уроках мови, читання, математики вчителі проводять 2 фізхвилинки і гімнастику для очей, пальчикову й дихальну гімнастику. Ми теж намагаємось використовувати ТЗН під час фізичних хвилинок.
    Отже, головним завданням у діяльності педагогічних колективів навчальних закладів на сучасному етапі повинно бути збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у вчителів, учнів та їхніх батьків.
    Дякую!


    ВідповістиВидалити
  2. Дякую колегам Паліївської ЗШ за надані матеріали. Видно, що робота ведеться систематично. Ви молодці!

    ВідповістиВидалити