Здоров'я - це найвище благо, дароване людині природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим.На жаль, досить часто ми бездумно розтринькуємо цей дарунок, забуваючи, що втратити здоров'я легко, а повернути дуже важко, інколи - неможливо. У статуті Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) зазначено:"Здоров'я - це стан повного Фізичного, духовного і соціального добробуту, а не лише відсутність хвороб та фізичних дефектів". Збереження і зміцнення здоров'я молодого покоління - найважливіша функція шкільної освіти. Адже навчання у школі - етап, наявний у житті кожної людини. Навчально - виховний процес - систематизований процес,за допомогою якого можливо формувати мотивацію на здоровий спосіб життя. Тому роль школи у збереженні і зміцненні здоров'я є визначальною. Наше здоров'я залежить від наших звичок, від наших зусиль щодо його зміцнення.Дитина може займатися зміцненням свого здоров'я лише у двох випадках: або з примусу, формально, нерегулярно, або коли це приємно, цікаво,вона бачить, очевидний результат: дух змагання, успіх, гра, приклад старших. Рухові вправи на уроках з метою фізичної розрядки, а також переключення уваги дітей з одного виду діяльності на інший позитивно впливають на засвоєння нового матеріалу. Найкращими ліками від рухового "голоду" є рухові ігри,фізкультхвилинки під музику. Ігри привчають долати психічні та фізичні навантаження, створюють у дітей бадьорий настрій. Здоровий спосіб життя - не така вже й обтяжлива справа.Навпаки, коли він вже сформований, звичний, то приносить велике фізичне і моральне задоволення. Це доводять і матеріали, які колеги подали на розгляд вчителів початкових класів. Дякую,Людмило Олександрівно,за підняту проблему,і що ми змогли обмінятися досвідом.
Статистика стану здоров'я школярів є досить невтішною.Тож актуальною проблемою сьогодення є збереження здоров’я дітей та формування здорового способу життя шляхом впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій. Нова методологія освіти утверджує пріоритетність оздоровчих функцій школи: "Здоров"я – через освіту". Основна роль у здоров 'язберігаючій діяльності відводиться грамотній організації навчального процесу, створенню комфортних умов навчання.Ефективність формування здорового способу життя вимагає активного залучення учнів до здоров’язберігаючого навчального процесу, формування в них активної позиції щодо зміцнення і збереження власного здоров’я. Дуже добре, що можна ознайомитися з досвідом роботи інших вчителів з даної теми.Адже особливе місце та відповідальність в оздоровчій діяльності відводиться освітній системі, яка повинна й має всі можливості для того, щоб зробити освітній процес здоров’язберігаючим. Дякую, Людмило Олександріно, за корисні матеріали.
Здоров'я дитини головне. Про це потрібно дбати не тільки батькам, а й вчителям. Особливо в початкових класах, коли формується дитячий організм, треба привчати дітей до збереження свого здоров'я. Дякуємо вам за свої педагогічні перлини, якими поділилися з нами!
Здоров'я - це найвище благо, дароване людині природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим.На жаль, досить часто ми бездумно розтринькуємо цей дарунок, забуваючи, що втратити здоров'я легко, а повернути дуже важко, інколи - неможливо.
ВідповістиВидалитиУ статуті Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) зазначено:"Здоров'я - це стан повного Фізичного, духовного і соціального добробуту, а не лише відсутність хвороб та фізичних дефектів".
Збереження і зміцнення здоров'я молодого покоління - найважливіша функція шкільної освіти. Адже навчання у школі - етап, наявний у житті кожної людини. Навчально - виховний процес - систематизований процес,за допомогою якого можливо формувати мотивацію на здоровий спосіб життя. Тому роль школи у збереженні і зміцненні здоров'я є визначальною.
Наше здоров'я залежить від наших звичок, від наших зусиль щодо його зміцнення.Дитина може займатися зміцненням свого здоров'я лише у двох випадках: або з примусу, формально, нерегулярно, або коли це приємно, цікаво,вона бачить, очевидний результат: дух змагання, успіх, гра, приклад старших.
Рухові вправи на уроках з метою фізичної розрядки, а також переключення уваги дітей з одного виду діяльності на інший позитивно впливають на засвоєння нового матеріалу.
Найкращими ліками від рухового "голоду" є рухові ігри,фізкультхвилинки під музику. Ігри привчають долати психічні та фізичні навантаження, створюють у дітей бадьорий настрій.
Здоровий спосіб життя - не така вже й обтяжлива справа.Навпаки, коли він вже сформований, звичний, то приносить велике фізичне і моральне задоволення. Це доводять і матеріали, які колеги подали на розгляд вчителів початкових класів.
Дякую,Людмило Олександрівно,за підняту проблему,і що ми змогли обмінятися досвідом.
ВідповістиВидалитиСтатистика стану здоров'я школярів є досить невтішною.Тож актуальною проблемою сьогодення є збереження здоров’я дітей та формування здорового способу життя шляхом впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій. Нова методологія освіти утверджує пріоритетність оздоровчих функцій школи: "Здоров"я – через освіту".
Основна роль у здоров 'язберігаючій діяльності відводиться грамотній організації навчального процесу, створенню комфортних умов навчання.Ефективність формування здорового способу життя вимагає активного залучення учнів до здоров’язберігаючого навчального процесу, формування в них активної позиції щодо зміцнення і збереження власного здоров’я.
Дуже добре, що можна ознайомитися з досвідом роботи інших вчителів з даної теми.Адже особливе місце та відповідальність в оздоровчій діяльності відводиться освітній системі, яка повинна й має всі можливості для того, щоб зробити освітній процес здоров’язберігаючим.
Дякую, Людмило Олександріно, за корисні матеріали.
Здоров'я дитини головне. Про це потрібно дбати не тільки батькам, а й вчителям. Особливо в початкових класах, коли формується дитячий організм, треба привчати дітей до збереження свого здоров'я. Дякуємо вам за свої педагогічні перлини, якими поділилися з нами!
ВідповістиВидалити