Дякую за цікавий матеріал!Розвиток дрібної моторики рук добре впливає не тільки на формування активного дитячого мовлення, й на виправлення його вади. Тому тренування рухів пальців і кисті рук є найважливішим чинником, що стимулює мовленнєвий розвиток дитини, сприяє поліпшенню артикуляційних рухів, підготовці руки до письма й, що не менш важливо, є потужним засобом, що стимулює працездатність кори головного мозку, що стимулює розвиток мислення дитини. З пов. Діхтяренко Л.В.
Молодці!!! Мені дуже сподобалась пальчикова гімнастика, яку провели учні з вчителем. Відомо, що ще у ІІ тисячолітті до нашої ери китайські мудреці знали, що існує взаємозв'язок між рухами пальців, кисті та розвитком мислення. Є висновки фізіологів про те, що маніпуляції рук впливають на функціонування центральної нервової системи, розвиток мовлення. Прості рухи кистей допомагають зняти загальну напругу, а також власне з рук, розслаблюють губи, що сприяє покращенню вимови звуків, розвитку мовлення дитини. Кожен з пальців руки має своє представництво у корі великих півкуль головного мозку. Таким чином, мовлення перебуває у прямій залежності від розвитку дрібної моторики руки. Отже дуже доцільно використовувати ігри з пальчиками на уроках в початкових класах і в той же час промовляти вірші. Дуже вдячна. Лукаш Н.А.
Дякую.Сподобалось.Адже всі ми знаємо,що навчання письма--складова загальної програми з рідної мови.Письмо складається з цілої низки структурних компонентів ,багатьох правил та умінь,оволодіння якими нелегкий процес.В оволодінні навичкою письма важливе значення має підготовка руки до письма, розвиток п'ясті руки й дрібних м'язів пальців. Пальчикова гімнастика не тільки розвиває дрібну моторику , знімає напруженість,а й ( у поєднанні з промовлянням вірша) тренує пам'ять,розвиває артикуляцію. А ще будь яка гімнастика покращує настрій!
Дякую! Цікава пальчикова гімнастика! Мені сподобалось! Пальчикові ігри дуже подобаються учням початкових класів. Такі ігри допомагають вчителю урізноманітнити види роботи на уроках навчання грамоти, зацікавити дитину на уроках письма, що сприяють всебічному розвитку дитячої особистості.
Як говорив відомий педагог В. О. Сухомлинський "Чим більше впевненості в руках дитячої руки, тим краща мова дитини,чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина". Дякую за цікавий і корисний матеріал!
Дякую за цікавий матеріал!Розвиток дрібної моторики рук добре впливає не тільки на формування
ВідповістиВидалитиактивного дитячого мовлення, й на виправлення його вади.
Тому тренування рухів пальців і кисті рук є найважливішим чинником,
що стимулює мовленнєвий розвиток дитини, сприяє поліпшенню
артикуляційних рухів, підготовці руки до письма й, що не менш важливо, є потужним засобом, що стимулює працездатність кори головного мозку, що
стимулює розвиток мислення дитини.
З пов. Діхтяренко Л.В.
Дякую Вам за коментарій!Бажаю Вам творчого натхнення і хороших учнів!
ВидалитиМолодці!!! Мені дуже сподобалась пальчикова гімнастика, яку провели учні з вчителем. Відомо, що ще у ІІ тисячолітті до нашої ери китайські мудреці знали, що існує взаємозв'язок між рухами пальців, кисті та розвитком мислення. Є висновки фізіологів про те, що маніпуляції рук впливають на функціонування центральної нервової системи, розвиток мовлення. Прості рухи кистей допомагають зняти загальну напругу, а також власне з рук, розслаблюють губи, що сприяє покращенню вимови звуків, розвитку мовлення дитини. Кожен з пальців руки має своє представництво у корі великих півкуль головного мозку. Таким чином, мовлення перебуває у прямій залежності від розвитку дрібної моторики руки. Отже дуже доцільно використовувати ігри з пальчиками на уроках в початкових класах і в той же час промовляти вірші.
ВідповістиВидалитиДуже вдячна. Лукаш Н.А.
Дякую Вам за коментарій!Бажаю Вам творчого натхнення і хороших учнів!
ВидалитиДякую.Сподобалось.Адже всі ми знаємо,що навчання письма--складова загальної програми з рідної мови.Письмо складається з цілої низки структурних компонентів ,багатьох правил та умінь,оволодіння якими нелегкий процес.В оволодінні навичкою письма важливе значення має підготовка руки до письма, розвиток п'ясті руки й дрібних м'язів пальців. Пальчикова гімнастика не тільки розвиває дрібну моторику , знімає напруженість,а й ( у поєднанні з промовлянням вірша) тренує пам'ять,розвиває артикуляцію. А ще будь яка гімнастика покращує настрій!
ВідповістиВидалитиДякую Вам за коментарій! Бажаю Вам творчого натхнення і хороших учнів!
ВидалитиДуже цікава пальчикова гімнастика! Мені сподобалось!Вдячна Вам за творчий підхід!
ВідповістиВидалитиДякую Вам за коментарій!Бажаю Вам успіхів у праці і хороших учнів!
ВидалитиЦікава пальчикова гімнастика! Вправи орієнтовані на регуляцію емоційного стану,відновлення працездатності,розвитку дрібної моторики,на розвиток пізнавальної сфери.Бажаю успіхів у подальшій роботі.
ВідповістиВидалитиДякую Вам за коментарій!Бажаю Вам творчих успіхів у праці і хороших учнів!
ВидалитиДякую! Цікава пальчикова гімнастика! Мені сподобалось! Пальчикові ігри дуже подобаються учням початкових класів. Такі ігри допомагають вчителю урізноманітнити види роботи на уроках навчання грамоти, зацікавити дитину на уроках письма, що сприяють всебічному розвитку дитячої особистості.
ВідповістиВидалитиДякую Вам за коментарій!Бажаю Вам творчих успіхів у праці і хороших учнів!
ВидалитиЯк говорив відомий педагог В. О. Сухомлинський "Чим більше впевненості в руках дитячої руки, тим краща мова дитини,чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина". Дякую за цікавий і корисний матеріал!
ВідповістиВидалитиДякую Вам за коментарій!Бажаю Вам творчих успіхів у праці і хороших учнів!
ВидалитиПальчикові ігри цікаві і корисні для кожної дитини. І дуже подобаються школярам.Натхнення і успіхів Вам!
ВідповістиВидалити