Вже не вперше представляє свої проекти Олена Анатоліївна.Відомо, що метою метою методів пректу є розвиток самостійної. творчої активності. У результаті такої діяльності діти отримують очікуваний кінцевий продукт-вміння та навички.Крім цього сприяє соціальній адаптації та формуванню життєвих компетенцій кожної особистості. Дякую за цікаву ідею. Творчості Вам,здоров'я. успіхів.
Ефективність позитивного впливу на здоров'я школярів різних оздоровчих заходів визначається не хаотичністю методів, а системною роботою за всіма напрямками. Практика показує, що процес формування свідомого ставлення до власного здоров'я потребує обов'язкового поєднання інформаційного й мотиваційного компонентів із практичної діяльності учнів, що сприятиме оволодінню дітьми необхідними здоров'язберігаючими вміннями і навичками. Діяльність учителя щоурочно повинна бути орієнтована на формування в дітей стійкої позиції, що передбачає визначення цінності здоров'я, почуття відповідальності за збереження й зміцнення власного здоров'я, поглиблення знань , умінь та навичок, пов'язаних з усіма складовими здоров'я (фізична, соціальна, психічна, духовна). Формування в учнів компетентного ставлення до власного здоров'я неможливе без реалізації всіх складових здоров'я. Хочу зупинитися на реалізації психічної складової, яка здійснюється через: ♦ створення сприятливого психологічного клімату на уроці; ♦ дотримання позитивного мислення; ♦ демонстрацію ненасильницьких засобів навчання; ♦ навчання вмінню керувати своїми емоціями, почуттями; ♦ навчання підтриманню в собі впевненості у своїх можливостях, задатків; ♦ здійснення самооцінки, самоконтролю; ♦ здатність аналізувати наслідки дій шкідливих звичок тощо; ♦ навчання вмінню відмовлятися від пропозицій, які шкідливі для здоров’я; ♦ навчання вмінню приймати самостійно рішення в різних ситуаціях; ♦ навчання підтримувати дружні стосунки з усіма учнями класу; ♦ музикотерапію; ♦ кольоротерапію.
Реалізація духовної складової здійснюється через: ♦ навчання доброзичливому ставленню до товаришів у класі, до учнів школи, до дорослих; ♦ навчання відповідальності за власні дії та вчинки; ♦ вироблення навичок самообслуговування; ♦ навчання висловлювати свої погляди щодо здорового способу життя; ♦ навчання здатності бачити й сприймати прекрасне в житті, природі, мистецтві, літературі; ♦ навчання вмінню розрізняти зло і добро, духовне і бездуховне, долати прояви зла в собі; ♦ навчання усвідомленню життєвих цінностей.
Впровадження здоров'язберігаючих технологій потребує від учителя, по-перше, не допускати перевантаження учнів, визначаючи оптимальний обсяг навчальної інформації й способи її надання, враховувати інтелектуальні та фізіологічні особливості учнів, індивідуальні мовні особливості кожного учня. Намагатися планувати такі види роботи, які сприяють зниженню втоми. Здоров'язберігаючі технології передбачають : зміну видів діяльності, чергування інтелектуальної , емоційної, рухової видів діяльності; групової й парної форм роботи, які сприяють підвищенню рухової активності , вчать вмінню поважати думки інших, висловлювати власні думки, правилам спілкування; проведення ігор та ігрових ситуацій, нестандартних уроків, інтегрованих уроків. У учнів розвинута інтуїтивна здатність чути емоційний стан учителя, а тому з перших хвилин уроку треба створити середовище доброзичливості, позитивного емоційного налаштування . Слід пам’ятати, що психологічний стан і психологічне здоров’я учнів впливає і на фізичне здоров’я . Ставлення учнів до свого здоров'я, за думкою більшості спеціалістів, є основою здоров'язбереження, так як через мотивацію цього ставлення можна здійснити ціннісне - орієнтовану діяльність дітей та підлітків по збереженню та зміцненню власного здоров'я. У зв'язку з цим пропаганда здорового способу життя через валеологічне та екологічне виховання засобами уроків є складовою у розв'язанні проблеми здоров'язбереження. Дякую за цікавий захід.
Дуже гарний матеріал,впевнена, що було цікаво дітям.Ця тема важлива у навчанні й вихованні дітей.Вдячна Олені Анатоліївні за цйкавий проект. Дуже важливо у наш час навчити дітей бережливо ставитися до свого здоров'я ( не просто вчити, а навчити). Дякую за цікавий захід, успіхів, здоров'я та натхнення!!!
Люблю навчальні проекти. Сама зі своїми учнями створила їх уже декілька. Тому знвю, яка це клопітка робота. Мені дуже сподобався проект Олени Анатоліївни. Цікавий, змістовний. Проведена велика пошукова робота як учнями, так і вчителем. Думаю, що діти назавжди запамятають, що їхнє здоровя в їхніх руках. Дякую за цікавий захід.
Проект навчає учнів бережно і правильно ставитись до свого здоров’я. Цікаво і корисно! Була присутня на захисті проекту, дуже сподобалося. Гарних Вам ідей у роботі, натхнення!
Вже не вперше представляє свої проекти Олена Анатоліївна.Відомо, що метою метою методів пректу є розвиток самостійної. творчої активності. У результаті такої діяльності діти отримують очікуваний кінцевий продукт-вміння та навички.Крім цього сприяє соціальній адаптації та формуванню життєвих компетенцій кожної особистості. Дякую за цікаву ідею. Творчості Вам,здоров'я. успіхів.
ВідповістиВидалитиГарний та змістовний проект. Пророблена велика, пошукова та дослідницька робота.Бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиЕфективність позитивного впливу на здоров'я школярів різних оздоровчих заходів визначається не хаотичністю методів, а системною роботою за всіма напрямками.
ВідповістиВидалитиПрактика показує, що процес формування свідомого ставлення до власного здоров'я потребує обов'язкового поєднання інформаційного й мотиваційного компонентів із практичної діяльності учнів, що сприятиме оволодінню дітьми необхідними здоров'язберігаючими вміннями і навичками.
Діяльність учителя щоурочно повинна бути орієнтована на формування в дітей стійкої позиції, що передбачає визначення цінності здоров'я, почуття відповідальності за збереження й зміцнення власного здоров'я, поглиблення знань , умінь та навичок, пов'язаних з усіма складовими здоров'я (фізична, соціальна, психічна, духовна). Формування в учнів компетентного ставлення до власного здоров'я неможливе без реалізації всіх складових здоров'я. Хочу зупинитися на реалізації психічної складової, яка здійснюється через:
♦ створення сприятливого психологічного клімату на уроці;
♦ дотримання позитивного мислення;
♦ демонстрацію ненасильницьких засобів навчання;
♦ навчання вмінню керувати своїми емоціями, почуттями;
♦ навчання підтриманню в собі впевненості у своїх можливостях, задатків;
♦ здійснення самооцінки, самоконтролю;
♦ здатність аналізувати наслідки дій шкідливих звичок тощо;
♦ навчання вмінню відмовлятися від пропозицій, які шкідливі для здоров’я;
♦ навчання вмінню приймати самостійно рішення в різних ситуаціях;
♦ навчання підтримувати дружні стосунки з усіма учнями класу;
♦ музикотерапію;
♦ кольоротерапію.
Реалізація духовної складової здійснюється через:
♦ навчання доброзичливому ставленню до товаришів у класі, до учнів школи,
до дорослих;
♦ навчання відповідальності за власні дії та вчинки;
♦ вироблення навичок самообслуговування;
♦ навчання висловлювати свої погляди щодо здорового способу життя;
♦ навчання здатності бачити й сприймати прекрасне в житті, природі,
мистецтві, літературі;
♦ навчання вмінню розрізняти зло і добро, духовне і бездуховне, долати
прояви зла в собі;
♦ навчання усвідомленню життєвих цінностей.
Впровадження здоров'язберігаючих технологій потребує від учителя, по-перше, не допускати перевантаження учнів, визначаючи оптимальний обсяг навчальної інформації й способи її надання, враховувати інтелектуальні та фізіологічні особливості учнів, індивідуальні мовні особливості кожного учня. Намагатися планувати такі види роботи, які сприяють зниженню втоми. Здоров'язберігаючі технології передбачають : зміну видів діяльності, чергування інтелектуальної , емоційної, рухової видів діяльності; групової й парної форм роботи, які сприяють підвищенню рухової активності , вчать вмінню поважати думки інших, висловлювати власні думки, правилам спілкування; проведення ігор та ігрових ситуацій, нестандартних уроків, інтегрованих уроків.
У учнів розвинута інтуїтивна здатність чути емоційний стан учителя, а тому з перших хвилин уроку треба створити середовище доброзичливості, позитивного емоційного налаштування . Слід пам’ятати, що психологічний стан і психологічне здоров’я учнів впливає і на фізичне здоров’я .
Ставлення учнів до свого здоров'я, за думкою більшості спеціалістів, є основою здоров'язбереження, так як через мотивацію цього ставлення можна здійснити ціннісне - орієнтовану діяльність дітей та підлітків по збереженню та зміцненню власного здоров'я. У зв'язку з цим пропаганда здорового способу життя через валеологічне та екологічне виховання засобами уроків є складовою у розв'язанні проблеми здоров'язбереження.
Дякую за цікавий захід.
Дуже гарний матеріал,впевнена, що було цікаво дітям.Ця тема важлива у навчанні й вихованні дітей.Вдячна Олені Анатоліївні за цйкавий проект. Дуже важливо у наш час навчити дітей бережливо ставитися до свого здоров'я ( не просто вчити, а навчити). Дякую за цікавий захід, успіхів, здоров'я та натхнення!!!
ВідповістиВидалитиЛюблю навчальні проекти. Сама зі своїми учнями створила їх уже декілька. Тому знвю, яка це клопітка робота. Мені дуже сподобався проект Олени Анатоліївни. Цікавий, змістовний. Проведена велика пошукова робота як учнями, так і вчителем. Думаю, що діти назавжди запамятають, що їхнє здоровя в їхніх руках. Дякую за цікавий захід.
ВідповістиВидалитиДуже гарний матеріал. Дякую Вам за ваші творчі доробки!
ВідповістиВидалити“Жити, щоб здорових дітей ростити, успіхам, діям творчим їхнім радіти”.
ВідповістиВидалитиДякую за цікавий захід, успіхів, здоров'я та натхнення!
Цей інформаційно - пошуковий проект сприяє розвитку креативності і навичок групової роботи. Дякую дуже цікавий матеріал.
ВідповістиВидалитиДуже цікавий, змістовний захід. Проведена велика пошукова робота. Творчих успіхів , колего!
ВідповістиВидалитиПроект навчає учнів бережно і правильно ставитись до свого здоров’я. Цікаво і корисно! Була присутня на захисті проекту, дуже сподобалося. Гарних Вам ідей у роботі, натхнення!
ВідповістиВидалитиПроект цікавий і корисний. Такі проекти прищеплюють дитині вести здоровий спосіб житття. Дякую.
ВідповістиВидалитиВдячна за цікавий проект!Головна мета його-правильно,бережно ставитися до свого здоров*я!
ВідповістиВидалитиДіти зрозуміли-здоров*я в їхніх руках!
Матеріал цікавий і корисний.Творчих вам успіхів!
ВідповістиВидалити